Livrare produse prin curier
Produsele vor fi livrate de catre vanzator la domiciliul sau adresa specificata de catre cumparator. Expedierea produselor aflate in stoc se va realiza in termen de 1-4 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, atat in Bucuresti, cat si in restul tarii. Preluarea de comenzi se face non-stop prin comenzi pe website. Livrarea prompta este conditionata de datele de livrare si de contact, care trebuie sa fie complete si corecte. Termenul de livrare mai poate fi modificat de situatii ce nu depind de vointa noastra, insa in aceste cazuri clientul va fi anuntat in legatura cu eventualele intarzieri.
Ridicare produse de la Easybox
Coletele mici si medii vor fi livrate intr-un locker securizat, disponibil 24/7 la punctul de livrare ales din lista disponibila. Cand comanda poate fi ridicata se va primi un e-mail de la Sameday cu un cod QR si un SMS cu codul PIN. Deblocarea compartimentului in care se afla produsele se va face prin scanarea codului QR sau introducerea codului PIN. Comenzile se pot ridica in maxim 36 de ore de la confirmarea primita de la curier.
Zone deservite
EXPO LUCAFFE SRL ofera livrare oriunde in Romania.
Tarife de livrare
Transportul este GRATUIT pentru comenzi cu valoare mai mare de300 lei. Pentru comenzi cu o valoare mai mica de 300 lei, se va achita un cost de transport in valoare de 30 lei.
Exceptie fac anumite produse pentru care se percepe un cost suplimentar de transport sau de ambalare speciala. Acest cost este specificat in pagina de produs si se adauga automat in cosul de cumparaturi.
In cazul comenzilor cu plata ramburs se aplica o taxa de procesare a platii in valoare de 5 lei.
Livrarea se face de luni pana vineri. In cazul in care comanda contine mai multe produse, exista posibilitatea ca acestea sa fie livrate separat, din locatii diferite, pentru a fi receptionate de catre client in cel mai scurt timp posibil. In acest caz, costul transportului se va lua in calcul pentru o singura livrare.
Riscuri livrare
Compania noastra nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata din cauza informatiilor de livrare eronate, situatii de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu), acces limitat la adresa. Expeditia comenzii in cauza se poate redirectiona, contra cost, intr-o noua locatie, cu livrare in termen de maximum 3 zile.
Nu se va considera nelivrata o comanda aflata intr-o astfel de situatie. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor.
Pentru toate comenzile vom asigura legatura clientului cu firma de curierat pentru a solutiona eventualele situatii in procesul de livrare.
Returnarea produselor
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produsului returnat datorata utilizarii sau manipularii care afecteaza caracteristicile sau modul de functionare. Vanzatorul poate retine o suma de bani echivalenta cu costurile de reconditionare a produselor returnate cu deficiente de functionare, accesorii lipsa sau ambalaj incomplet, deteriorat sau care lipseste.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului doar prin transfer bancar in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii EXPO LUCAFFE SRLSRL de Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
EXPO LUCAFFE SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.